torsdag 2 februari 2012

Natt...

Då var det dags att jobba natt inatt, ser faktiskt fram emot det. Nu på dagen ska jag ta mig till gymmet och sen affären. Har en seg morgon, drog mig länge imorse, tog tid att äts frukost men nu ska jag byta om till träningskläder och ge mig av. I eftermiddag ska jag se om jag ska prova ett experiment med bullrecept. Får se vad klockan blir. Måste ju hinna sova någon timme (eller iaf vila) innan nattpasset...
Jag hoppas att jag hinner träffa SyTeRyStEr och Anna i morgon. Får se vad klockan blir innan jag är människa igen... Annars håller jag helg efter nattpasset. Händer inget speciellt i helgen vad jag vet. Måste hem till Hallagården och pianot och öva på fina Frejas dopsång... Måste kanske få till en dejt med mina andra tre syskonbarn också så vi kan träna vår sång.?.?.?

NU - På med träningskläder och iväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar