söndag 5 februari 2012

Helg v.5

Vilken härlig helg jag haft! Jobbade ju natt till fredagen och efter några timmars sömn tog jag mig till Rögle för att mysa lite med SyStErYsTeR, Freja, Anna, Ebba och mamma. På kvällen var det After Work i Lund, trevlig kväll!
I lördags bar det av till Kågeröd, Anders till Ekbacken och jag till Hallagården. Tyckte det var dags att börja öva på en speciell dopsång ;) Jag hann med en snabb tur till busungarna i byn och deras fina föräldrar för att sedan återigen åka till Rögle. Igår kväll bjöds det på god mat, trevligt sällskap och mycket skratt! Dessutom spelades det spel, behöver ju knappt berätta resultatet ;)!!!
I morse kom Ebba så vi åt en riktig söndagafruksot, åh vad jag gillar det! Kunna sitta länge vid fruksotbordet och inte känna någon stress. Nu har vi precis kommit hem från Malmö och nu väntar slappe-eftermiddag och "filmkväll", SKÖNT!

I bröllopsplaneringen har det inte hänt så mycket i helgen förutom att jag måste tänka om till min bukett. De blommorna jag vill ha är tydligen svåra att få tag på i augusti... Inbjudningarna jobbas med från trycksidan så snart hoppas jag på resultat...
I går var det exakt ett halvår till den stora dagen, tamtamtamtam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar