söndag 12 februari 2012

Bingo!

Nu är både min och Hellas klänningar beställda till bröllopet så nu är det bara till att vänta och se... SPÄNNANDE! Vi var i Helsingborg igår och köpte hennes. Hon kommer bli så fin! Efter klänningsköp åkte jag till Väla en tur, köpte ett par nya träningsbyxor, ska testas idag har jag tänkt... På tal om Väla (jag vet att jag är tant), lite för stort och lite för mycket folk... Men bra med några av de nya affärerna som kommit dit :) Sen var det dags att få min 24-årspresent av Sebbe. Fick en biljett att gå och lyssna på Magnus Betnér. Ett gott skratt förlänger livet! Kändes lite konstigt att vara med grabbarna utan Anders, men ändå väldigt trevligt!

Idag blir som sagt träning och sen tvättning. Ikväll kommer Anders hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar