lördag 21 juli 2012

Möhippa!

Förra lördagen var det dags för min Möhippa. En fantastisk dag på alla sätt och vis! Det började med att Anna ringde och väckte mig. Niklas kom med en påse och körde mig sedan in till stan utklädd och redo. Väl där inne mötte alla tjejer upp både utanför och inne på Grand hotell. Där började vi dagen med frukost, mums! Efter det begav vi oss till affären i Påarp för att utföra ett av mina uppdrag. Just det gick ut på att jag skulle in i affären och be om råd för ett lyckligt äktenskap. Efter det begav vi oss mot femkamp. Vi spikade spik, kasta ägg, kasta yxa, körde rullebör och körde traktor. Väldigt roligt!!! Därefter blev det lite lunch och fika. Sedan bar det av in mot stan igen. Där vankades ses chokladprovning, gott! Dagen avslutades med grillning hos Malin. Under hela dagen hade jag lite olika uppdrag samt att tjejerna hade köpt ett paket till mig. Paketen var hemliga och jag skulle lista ut vem det var ifrån, jättekul ide! En supermysig och jätterolig dag som jag aldrig vill glömma! Det är fantastiskt att så många ville spendera en hel dag med mig. Tusen tack Hella och Malin!

1 kommentar:

  1. Hoppas du hade en bra dag.. Snart kommer den stora dagen och det är bara häftigare!!! Njut så länge den varar...

    SvaraRadera