söndag 4 mars 2012

4/3 -12

Idag har vi beställt våra ringar till den stora dagen! Anders ska bredda sin förlovningsring och jag ska minska min + ha en till :) Allt beställt idag sen ska jag och prova vigselring sen ska vi åka och prova och hämta våra nya förlovningsringar om ett par månader, spännande! Kommer kännas tomt utan förlovningsring nu, har nämligen lämnat in den som byte till den nya...
Helgen har annars spenderats med att flytta. Från Lund till Kågeröd. Körde en intensiv dag igår så vi kunde "slappa" idag. Tack alla som hjälpte till igår! Nu bor vi på Anders föräldrars gård, dom har ett litet extrahus, "mormors hus", som vi bor i nu. Här kommer vi bo en månad sen flyttar vi till vårt hus i Påarp!
Förra helgen var det dop för lilla Freja. Hon var så duktig hela dagen, skrek bara lite när hon fick vatten på huvudet. Anders är gudfar och han fick hålla henne utan skrik precis så mycket som han skulle. Jag fick sjunga en sång för söta loppan, jag var ganska nervös innan men jag tyckte det gick förvånansvärt bra. Jag sjöng "Mitt hjärtas fågel" och jag och Tuva och Viva sjöng en sång från vi på saltkråkan. Tjejerna var SÅ duktiga. Jag var en stolt både faster och moster i lördags!

1 kommentar:

  1. Tack snälla moster för att du sjöng så fint för mig i kyrkan!
    Vad spännande med ringarna, börjar att längta till augusti nu... Du (och Anders) kommer att vara så fin!
    Kram från Freja

    SvaraRadera