onsdag 4 januari 2012

12-01-04

Idag har det jobbats. En ganska bra dag på jobb, hann även snacka lite skit med kollegorna. Det hinns inte alltid med. Vissa dagar känns det som man knappt säger hej till varandra... Jag har fått en hel dagar jag ska vara på mottagningen (där jag jobbade i somras). Det tycker jag ska bli skoj, omväxlingen förnöjer.

Efter jobb blev det träning på gymmet, körde lite ben idag så antagligen kan jag inte sätta mig ner imorgon... Ibland är det skönt att träna själv men oftast är det roligare att ha någon med sig. Jag och Alexandra har tränat en del ihop och det blir automatiskt att man ger lite mer, eller iaf jag gör det.

Ikväll tvättas det för fulla muggar. Måste börja göra lägenheten klar för visning på söndag. Nu är det dags igen. Nu har vi iofs inget att flytta till om vi skulle få sålt, men vi hoppas att Ekbacken och Hallagården står kvar om det skulle hända... Vi får se hur det går på söndag, spännande!

Nu - fortsatt tvätt och soffhäng däremellan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar